poniedziałek, 3 lipca 2017

Pierwsza stylizacja: kabaretki | ROZDANIE

W tym poście chciałyśmy przedstawić Wam nasz pomysł na wykorzystanie kabaretek w codziennych stylizacjach. Dla niektórych kabaretki są już przereklamowane jednak my twierdzimy, że jest to świetny sposób na urozmaicenie look'u. Na końcu posta czeka na Was rozdanie!






W stylizacji Klaudii połączyłyśmy t-shirtową sukienkę z jeansową koszulą, sportowymi butami, czapką z daszkiem i chokerem. Wisienką na torcie są kabaretki ze srebrną nitką. Dzięki nim ten sportowy outfit zyskał kobiecości i pikanterii.









W stylizacji Kai postawiłyśmy na klasyczny look łącząc jeansy, biały t-shirt z naszywkami i czarną ramoneskę. Buty i choker są w czarnym kolorze tak aby całą uwagę przyciągnęła czerwona szminka. Cały look świetnie dopełniają kabaretkowe skarpetki.











BLOG
INSTAGRAM
FANPAGE


42 komentarze:

  1. pinkypromisegang
    @nataliakvss

    OdpowiedzUsuń
  2. PINKYPROMISEGANG'
    _xxmikaxx

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW, ekstra te stylizacje, naprawdę boskie!!! <3 To chyba mój nowy ulubiony blog! *>*

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu mega!! <3 Cudne ciuszki i dziewuszki ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. PINKYPROMISEGANG'
    @czerylajt

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne jesteście!
    http://daruciaa.blogspot.com/
    PINKYPROMISEGANG
    @daruciaa

    OdpowiedzUsuń
  7. PINKYPROMISEGANG - @kasiakovska
    A tak poza tym, stylizacje są świetne. Idealne połączenie obecnie panujących trendów! Pozdrawiam cieplutko, dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne stylizację :) Kolor Ust znakomity ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Bardzo mi się podoba tło zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje sa znakomite! Moim zdaniem kabaretki są naprawdę swietne i wcale nie są przereklamowane :D
    --
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie stylizacje są piękne, bardzo podobają mi się kabaretki pod spodniami :) Naprawdę obie wyglądacie bardzo uroczo! I super rozdanie naprawdę fajne nagrody życzę wszystkim powodzenia w konkursie :)
    pozdrawiam cieplutko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sytuacja :) ja bardzo polubiłam kabaretki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te stylizacje i jakie jesteście piękne :)
    Ja nie biorę udziału w konkursie, ale chciałabym życzyć wszystkim powodzenia! ☺
    Obserwuję,
    pozdrawiam!

    Emilia Matyska, mój blog serdecznie zapraszam! ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetnie wyglądacie!
    Może i moda na kabaretki jest wszędzie, ale moim zdaniem mało kto umie je dobrze dopasować tak, aby mi się podobało. Dzisiaj Wam obydwóm się udało :)
    Ciekawe rozdanie, życzę powodzenia innym ;)

    Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza stylizacja jest świetna :) Takie kabaretki dodają charakteru :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kabaretki to ostatni krzyk mody, który bardzo mi się podoba :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak kabaretki zdecydowanie go dopełniły!!
    Piękne masz usta :D.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie stylizacje świetne, ale pierwsza bardziej mi się spodobała! Wyglądacie cudownie <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. PINKYPROMISEGANG
    buszsandra

    OdpowiedzUsuń
  20. Blog super obserwuje. Świetna stylizacja ,widać ,że wkładasz w tego bloga dużo pracy . Mam ogromną nadzieję, że teraz obserwatorów będzie u Ciebie coraz więcej. Jeśli masz ochotę zapraszam na mojego bloga, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie wkładamy w niego sporo pracy, bardzo sie staramy :)

      Usuń
  21. Wow, dear, your blog is amazing! I love it! <3
    Would you like to follow each other?
    If yes, please follow me on the my blog. ^_^
    I following you #22 <3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam stylizacje z kabaretkami. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsza stylizacja świetna :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  24. PINKYPROMISEGANG - @annanowak17

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję bloga jako Lady Skywalker, lubię jako Weronika Os.., na Instagramie jako cassandradelune.

    OdpowiedzUsuń
  26. PINKYPROMISEGANG-@daria_dariula

    OdpowiedzUsuń
  27. Pinkypromisegang - @dominika.1208

    OdpowiedzUsuń
  28. PINKYPROMISEGANG instagram : ilo_viton

    OdpowiedzUsuń
  29. pinkypromisegang
    @juliakapuletti

    OdpowiedzUsuń
  30. Pinkypromisegang

    @xxbatg1rlxx

    OdpowiedzUsuń
  31. pinkypromisegang

    @tamson1234567

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta stylizacja to obłęd! Jak dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam takie stylizacje, bardzo w moim stylu i ostatnio nawet przekonałam się do kabaretek ;)

    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Kabaretki o powszechny, ale nie łatwy temat, można się przebrać, a nie ubrać. Wasza stylizacja jest w punkt. Piękna i stylowa. Z resztą macie takie figury, że wszystko wygląda super! Tylko podziwiać.

    Pozdrawiam serdecznie,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Hello!
    I liked the post hehe very much. I followed your blog, please follow me back ?.

    A hug..

    OdpowiedzUsuń
  36. Mega stylizacje, wyglądają nieziemsko! :)

    OdpowiedzUsuń